Blogtrottr
無名小站每日Top1000熱門文章
精選每日無名小站最熱門前一千篇文章
我在準備12/9的拍賣會
Dec 7th 2012, 01:08

這次真的時間比較逼近時才放了拍賣會消息,不知道大家有沒有空來呢?!...說拍賣會,不如說是感動會吧!!每次我看到大家在等的那一刻,我就已經心有悸動^///^每位進來的人,無論是不是來找我或認不認識我,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    Mahjong1491 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()