Blogtrottr
阿雞教練的雞舍
阿雞教練的雞舍
小7供我棲
Nov 5th 2012, 12:40

我覺得小7已經快要變成我第二個家惹,
幾乎每天光顧一次,去到我說不定都比店長還了解我家附近小7的員工有誰了~

買零食找小7






(More......)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    Mahjong1491 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()