Blogtrottr
無名小站每日Top1000熱門文章
精選每日無名小站最熱門前一千篇文章
〔365-248〕因為你想看,所以我會寫。
Oct 6th 2012, 16:43

我要收回前天那句,我寫是因為想寫。我發現我錯了,我寫除了因為想寫,更大原因是有人想看。看完大家的留言,也看了奈那邊的留言,令我對自己很無言。我真沒用,窩囊廢,辜負別人的期望。其實每天胡亂打數句有多難?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    Mahjong1491 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()