Blogtrottr
無名小站每日Top1000熱門文章
精選每日無名小站最熱門前一千篇文章
<眼妝>打造根根分明的名媛系捲翹睫毛。媚比琳天生名眸長翹睫毛膏。
Aug 15th 2012, 09:57

什麼叫做根根分明??我真的忍不住要囂張起來, 首圖我的睫毛也太長,太美, 太捲翹了吧!!!上禮拜我在FB上面說我的五官我最喜歡我的睫毛~結果很多人說"五官哪有睫毛?"哈哈...睫毛

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    Mahjong1491 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()